onsdag 13 juli 2011

[ANNA] ett ögonblick fru Forsberg..

ta och sätt ner röva i soffan och andas! Jäsikens va vi har uträttat ikväll. Det står en citronmarängpaj på köksbänken och svalnar i detta nu. Jag har precis tagit hand om en full diskbänk med disk, det blir en del av just detta baket( en skål av varje marängsmet/citronkräm också pajskalet) puh, samtidigt som jag smsade med min härliga svärmor! Vi har haft tvättstugan. Vi har dammsugit lägenheten på bebisprylar, samlat ihop skallror, dregellappar, pipmuggar och divrese samt babybjörnselen. Allt har packats ner i källaren. Trodde vi hade plockat undan allt redan men det dyker ständigt upp mera haha. Full fräs som sagt. Men nu har jag parkerat med ett glas rosé och mitt favvosnacks, riskakor med sourcreamsmak. Djuuupa andetag och slappna av.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan du vara värd efter allt "slit" !! Karin

Anna sa...

Tack Karin!!