måndag 11 november 2013

Vänner!



 Skorpan och bästisen från föris på bibblan i eftermiddags. Jag gick till bokhyllan där dom satt alldeles nyss, ungarna var puts väck bara deras ytterkläder låg kvar. Då hinner man ju förrän sekund tänka vafan..så hör jag välbekanta fnissljud en bit bort. Då har dom krupit upp i samma fåtölj borta vid fönstren och visar varandra saker i tidningar. Gullungar. 


Dom här två tjejerna leker så himla bra tillsammans, dom är inte alltid överens men det blir aldrig tjafs när dom säger ifrån till varandra. Så när jag skulle hämta Skorpan idag från föris ville hon gärna följa med kompisen till biblioteket så det gjorde vi! Att mitt barn har vänner värmer mitt hjärta. Jag kan älska henne ofantligt och hitta på superkuliga grejor men jag kan aldrig ersätta vänner i hennes egen ålder. 

Inga kommentarer: