onsdag 13 november 2013

onsda

 Grynet och farsan

märkt lite föris-kläder
 beställde dom här strykapålapparna när Skorpan börja förskolan, först nu börjar dom ta slut

[ churt-beullar]

Dagens asgarv, Linus och jag frågade Skorpan vad dom lekt på föris idag. Hon och dom två tjejerna som hon leker mest med hade lekt hotell (innovativt) nytt just nu är att man byter namn också när man leker. Skorpan hette Moa, kompis 1 bytte till att heta Sara och kompis 2 hette Bajslukt. Alltså jag trodde jag skulle kissa på mig, inte bajskorv eller kisskorv eller nån sån "klassiker" liksom utan bajslukt. Sen tänkte jag fan va taskigt, men se nä för tjejen ifråga själv hade valt bajslukt. 

Ikväll kollar vi givetvis på detta, på fotografen här hemmas begäran, sen är ju det mesta överlag av Schyffert och Rheborg väldigt sevärt! För er som inte är fotointresserade kan jag rekommendera denna

1 kommentar:

Lisa sa...

Ha ha lite hipp hipp :D