tisdag 19 november 2013

tisdakväll

Barnen och jag har spenderat dagen med deras farmor&farfar. Världens bästa. Fick ovärderlig hjälp med barnen, sällskap och dessutom hade dom med lunch. På eftermiddagen kom kvinnan som är intresserad av vår lägenhet och ville kolla. Per telefon/i sms uttryckte hon sig bara som jag vill titta så när jag öppnade dörren och ett entourage på 4 personer var med så blev jag lätt förvånad och rätt irriterad. Hallå det finns folk som bor i lägenheten, det är en hyreslägenhet inte nån allmän visning. Eller borde jag stått med broschyrer och skoskydd i hallen och välkomnat. Kommer man så många frågar man först då är det en annan sak. Som tur var stannade snälla Ken & Gittan och tog barnen, eftersom det blev aningens rörigt när alla människor stövlade in. Grynet var ledsen och har sovit dåligt idag, Skorpan blev lite rädd och ledsen eftersom vi blev helt överrumplade.

Anna som inte jobbar som mäklarassistent är trött och irriterad, funderar på ett dricksglas med starksprit typ.


Linus har klickat hem en diskmaskin idag. Hurra. Den står i huset från och med nästa vecka, som vi numera har nycklar till. Köpa begagnade diskbackar från en restaurang och ta bilen bort till Tannefors för att diska en gång om dan? Är det inte värt det?

1 kommentar:

Anette sa...

Dålig stil att komma så många utan att säga nåt! Här har vi haft andra "visningen" av vår lgh idag.