tisdag 5 november 2013

tisda (är det va?)

 jag och hjärteGrynet i sandlådan, kollar på syrran som gräver, jag drog på mig både stövlar och regnkappa tror ni det kom nåt regn, nä, men det var ju säkert för att jag tog på mig skiten så säg tack hörni!


Ja ni inte mycket action i den här vardagen (jo iof Skorpans cirkusnummer i köket var rätt rafflande, sen fastnade hon med huvudet under sin tripptrapp stol senare på kvällen, ptjaa när jag tänker efter så fan vare hänt grejor idag).

Funderar på om jag ska blogga om Grynet förlossningen kanske? En såndär i korta drag så gick det till..

1 kommentar:

Lovisa sa...

Ja förlossningsberättelse vill vi ha! Min magkänsla (eller erfarenhet) säger mig att du kommer att skriva den på ett sätt som får mig att skratta och sånt tackar vi inte nej till.