torsdag 24 januari 2013

[ANNA] torsda

Jag har sjunkit ner i soffhörnan framför Antikrundan med en kopp grönt te och en skål frukt. Linus jobbar kväll och Skorpan sover. Jag hämtade upp Skorpis strax efter 14 så nåt mellis hade hon inte hunnit med, det tog vi hemma idag. Jag hade en brynplocktid att passa kl 15 så vi stod på lite. Man ska inte gå över ån för vatten som det heter, mycket bra brynplock för endast 50 pix fanns hemma i kvarteret avslöjade syrran. Barnet och jag fick räta ut några frågetecken innan vi satte igång, nej mamma skulle inte bli klippt i varken ögon eller ögonfransar. Skorpan satt mitt emot och övervakade det hela som visade sig vara helt oläskigt tyckte hon. Hon ja. Fy fan hade glömt bort precis hur ont det gjorde när man inte har pincetten och kontrollen själv. Jag blev jättenöjd.

Inga kommentarer: