fredag 25 januari 2013

[ANNA] freda

Efter frukost ville Linus till vinterskog. Vi packade och drog till Vidingsjö, vi var helt själva i pulkabacken och gud va kul det var, Linus och jag åkte så vi knappt kan sitta på röven nu. I helgen väntar jobb för både mig och Linus, Ödeshög för Skorpis. Just ja dubbellön den här helgen, feint, kommer sitta som en sportkeps. Huvudet rakt in i kaklet i 240 knyck på Ica Maxi dårå.





Perfekt pudersnö och alldeles stilla, såna stunder är för få.

Jag min klant lyckades sträcka höger skulderblad som fan igårkväll när jag skulle dra en tröja över huvudet, vaknade flera gånger i natt för det gör så ont. Linus skulle vara lite peppig vid frukosten och menade att du minns väl när du födde barn...DET gjorde ju förjävla ont. Alltså du kan inte jämföra nåt med att få Ulla utochinvänd med en sugklocka av en förbannad rysk barnmorska. Buhu jag kommer aldrig få gnälla igen...

2 kommentarer:

Maria sa...

Ha ha din stackare!! Vi ses i helgen, eller nja du lär se mig, jag lär väl se ett streck a la Anna;)

Mia sa...

Jättefina bilder Linus! :)