måndag 14 januari 2013

[ANNA] måndakväll

HAHA Jag skrattar fortfarande åt Twilightfilmen Linus la upp förut. Spot on. Linus är nog den roligaste jag vet. Jag menar jag är ju rätt rolig, han är fan lite roligare ändå.

Inte lika skrattig men mer än värd din uppmärksamhet (då har jag spelat ungefär 10 minuter tvspel i hela mitt totalt) är denna. Den får två tummar upp!


När vi är inne på kuligt, asså den här badboy´n. Ni kanske skymtar vårt köksbord under. Syrran & Markus ville inte ha den. V I L L E  I N T E. Kräksjuka vill man inte ha, störiga grannar vill man inte ha, celluliter vill man inte ha, Twilightbiljetter vill man inte ha. Vi festade loss framför tvspelsfilmen.

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Farlig chokladask. Jisses vad gott. Där tappar jag alla självbehärskning (den lilla jag har :-)

Anna sa...

Hahaha man ska gör snedsteg, det är dom som är livet;)Sen kanske inte VARJE kväll som herr&fru Forsberg haha