tisdag 8 januari 2013

[ANNA] månda!

Jag lever, wätt trött men lever. Två tidiga uppstigningar och risig sömn igår natt. Sparven ville upp och kissa, sånt uppmuntras ju iof, imponerande att hon vaknar! Skorpan och Linus har varit lediga idag, dom har hälsat på mig på Maxi och storhandlat. I skrivandets stund, kom precis hem till en tom lägenhet, så är dom på stan med en kollega till Linus. Min dag på jobbet har gått superfort. Har bland annat suttit med personalchefen på en anställningsintervju. Sånt är alltid spännande och lärorikt!

Imorn är jag ledig, det ska bli jätteskönt, är trött och inte helt kry. Envis jävla förkylning jag drog på mig innan nyårshelgen. När sparven somnat ikväll så kryper jag upp med Linus i soffan, ingen annan agenda än att se Sveriges Mästerkock.

Inga kommentarer: