tisdag 1 januari 2013

[ANNA] senare på kvällen..

Nyårsdagens trötta osminkade sanning, inte blekare än vanligt för att vara fru Forsberg
Jag fyller 33 (så jävla vansinnigt) om en månad, trodde först det var 32. Det var inte så. Äh det det är inte åldern på katten. Det är HUR cool katten är. Jag kommer whoopa er asses när jag är 53 också. Det kan ni ge er fanken på!

NU ska jag ladda med glass och dåligheter, en varm famn att krypa in i och sista avsnittet av Palmedokumentären. Värdigt en slow nyårsdag. Imorn tar vi nya tag, lite smink så är vi som nya för ett nytt år. Slänga ut julpyntet också. Linus vill ha kvar det veckan ut. Jag har klåda. Det är lite som att fortsätta att bo ihop med en svinträlig snubbe man gjort slut med. Ut mä´t.

2 kommentarer:

Maria sa...

Ha ha bra beskrivning!! Jag klarar inte av att ha framme sakerna en dag mer än nyårsdagen. Strunt samma att jag bara hade typ två stjärnor, en ljusstake och ett par tomtar till Elton i år. 1a januari åker det UT! In med våren istället:) tulpaner, tulpaner, tulpaner, ljus och härligheter. Gott nytt år förresten!:)

anna sa...

Detsamma Maria:)! Åh tulpaner kan jag nästan förköpa mig på älskar dom!