torsdag 31 maj 2012

[ANNA] kvällsblogg

Idag har vi jobbat/dagisat. Efter middagen tog vi en kvällspromenad för att spana lite Blodomlopp-myller nere på stan med kusinen och Markus. Vi sprang på Ingrid & Malin <3 så vi sällskapade med dom hem till vårt kvarter. Fin kväll! Imorn tidig uppstigning för min del, nu väntar många/långa pass. Jag går av på tisdag vid 17-tiden. Just nu känns det rätt massivt men jag vet ju att bara man är mitt uppe i det så vips är det onsdag och ledig dag.

Ska ni göra i helgen då? Någe kul? Kanske handla hos mig?

3 kommentarer:

Linus sa...

Jag ska fota ett bröllop!

Anette sa...

Åh så kul Linus - lycka till!

PS. Nästa lördag:
http://www.bostallets.se/nyheter/inbjudan-och-litet-info/

PS. Syns i helgen då ;)

Lisa sa...

J*vla lyx att gå av på tisdag! En annan får köra på tills nästa fredag kl 12.