lördag 5 maj 2012

[fam Forsberg] evening update

köket vid frukost imorse:

SITT SITT [shit shit] BLOD!! Blod där!!

Skorpan fick en macka med skinkpålägg som hade ett sånt där "blodkärl" i sig och blev väldigt upprörd. Ingen är förvånad över att Anna och Linus barn säger fula ord på engelska? Nä tänkte väl det...

Något annat vi skrattat gott åt här hemma är när Skorpan sitter själv på sitt rum och sjunger samtidigt som hon pysslar med någe. Som igår; Keppysch putta keppysch putta... Amen precis det hör ju alla att det är Ketchup ska prutta-sången!

Nu ska vi se. Imorn sticker morsan till gruvan igen (idag 06:45-17, imorn 12-22:15) ska inte sticka under stol med att jag saknar familjen lite den här helgen..

3 kommentarer:

frida sa...

VARNING!!!
En riktig skitfilm!!!

Anette sa...

http://www.svenskfast.se/hemnet/pages/ObjectView.aspx?objectid=4193SA84E46S9TNJ

Bara ett "sovrum" men ack så mysigt! Kändes lite Anna får jag för mig...

anna sa...

Frida: in fuckin deed!
Anette: det måste jag spana in när jag är vid datorn:)!