onsdag 9 maj 2012

[ANNA] onsda

Förmiddagen tillbringade vi i simhallen, Skorpan älskar sina simpuffar och vågar "lita" helt på dom nu så hela familjen kan ligga och flyta runt. Linus och jag turades om att motionssimma ett par längder, jätteskönt, armarna var som spagetti när man skulle gå uppför stegen. Jag har 3-4kg (tippar att jag är där nånstans nu, har ingen våg kör på hur kläderna sitter åt haha) kvar nu till mig trivselvikt, hade 8 först, det tar sig! Skulle nog gå lite snabbare helt utan godis och kakor meeen vem fan orkar leva så. Definitivt inte jag!

Efter lunchen var det tråkigt nog dags för Linus att styra mot jobbet för ett kvällspass, så Skorpan och jag får klara oss på egen hand ikväll. Inga jätteplaner förutom Apotek, Teboden och posta två brev. Lite lagoma. Hoppa i några vattenpölar också. Kanske dansa och sjunga till Skorpans favoritlåt just nu, Flytta på dej med Alina. Linus och jag blir kommenderade att just flytta på oss typ 50ggr om dan, vi är tydligen jämt i vägen. Måste skaffa större boende!

Inga kommentarer: