onsdag 30 maj 2012

[ANNA] onsda

Förmiddagen bjöd på lite shopping, nytt porslin (assietter, mattallrikar, djupa tallrikar och skålar), lite kläder till Linus, pärlor/pärlplattor till Skorpan.

Hua nu börjas det;) denna mylitteponny-spya köpte vi inte däremot fick hon en annan.. eerhm aningens mer nedtonad.. och lättare att leka i, den får ni nog se senare! För er som tänker nu ryser genus-morsan och ja det gör hon, på insidan men det vet inte Skorpan. Jag tog henne aldrig i handen och ledde henne in i det där pråliga glitterträsket det bar mig emot MEN hon hittade dit på egen hand och hon får bestämma själv vad hon vill leka med. Jag håller mina åsikter för mig själv och sår bara små frön här och där om att man FÅR leka med vad man vill och detta inkluderar bilar, smutsig klätterlek och läskiga dinosaurier.. sen är det upp till Skorpan.




 Ni ska jag packa upp vårt nya porslin och när Skorpan vaknar ska vi pärla!

2 kommentarer:

Anette sa...

Hehe, ja jag blev förvånad nu när jag såg Skorpan i den där kreationen!

Fin du är med håret lite lagom naturelle/utsläppt!

Anna sa...

Hahaha eller hur;) man tror ju helvetet frusit till is! Tack:)!