lördag 12 maj 2012

[ANNA] lördag utan planer

Linus och Skorpan är snoriga så vi tar det lite piano idag. En tur till Tornby för Biltema-ärenden och veckohandling på Maxi har vi dock åstadkommit under morgonen. Eftermiddag bjuder på tvättstugan och en promenad på sin höjd.

 världens skönaste klänning, helt plain svart fotsid från Indiska. Jag blev så in i norden glad över att hitta en fotsid klänning som passade min längd. Alla är ju så vansinnigt långa jämt och ooorka lägga upp, jag är ju kort som en dvärgbjörk. I denna har jag till och med 4cm tillgodo i haha.


 Skorpan valde själv att hon ville ha sin klänning med röda hjärtan när vi åkte till Tornby. Vi kompenserade med tröja under, kofta och strumpbyxor, det var ju ingen värme idag =  alla nöjda!

Med från Tornby kom lite badleksaker (en pool också) Skorpan blev superpeppad och har redan lekt med badboll och simring, känns ju jävligt avlägset att njuta av sol och bad idag dock:(

4 kommentarer:

banditgrrrl sa...

Glamoröst!!!!! Vi ska ses för vin. När?
Puss

banditgrrrl sa...

Klänningen alltså, inte Biltema! ;)

Mallanbrallan sa...

Jag fick ge efter Mattias hat mot min klänning till bröllopet och köpa en ny fotsid historia från Indiska, inte svart dock. Du är fin! Puss

Anna sa...

Johanna!
Det vill jag! Linus och min almanacka är dock motstridig men jag SKA hitta ett datum för jag vill gäääärna!
puss

Mallan!
Ameh Mattis då:/ jag löövade den klänningen så härligt Mad Men-igt 60-talig jue! Hihi hitta du shorty också en fotsid som inte var för lång, sicken tur vi har! Nää svart hade det varit ett gotare-bröllop så... DU är fin!
puss