måndag 28 juli 2014

Vadstenatripp!

 frukost, jag älskar prickikörvmacka!

 barnen lekte koja under bordet när vi packade utflyktsväska

 på väg till bilen mot Vadstena, för den årliga trippen med Emil/Jessica och på senare år Algot:)
här var vi ju 2012 och 2013 och även 2011 och 2010 (när Skorpan var blott tre månader!) åh va kul det är med bloggen och bläddra tillbaka:)

 Jessica hittade den sötaste gula resväskan till Algot!




 högt bord små människor!

 mmmm lunch, fick ett lunchtips av min kollega Johan som bord i Vadstena, det var ett flott tips!


 Emil kände sig krasslig så vårt sällskap fick tyvärr bege sig hemåt, vi styrde mot Vätterviksbadet.

 det var sannerligen toppen, bada i Vättern är det bästa som finns!



 Svampen:)

 aja jag bjuder på´t, två barn senare en mor som är lite ehrm..mjuk..ärligt? vem bryr sig? inte jag, jag är för gammal för det!

avsluta dagen på mycket bra sätt!

Inga kommentarer: