söndag 6 juli 2014

söndakväll

just ja, ett loppisfynd blev det i Mjölby, 11 assietter 4 guldpengar (!!)

 något så exklusivt som korv&pasta middag hos Forsbergs en söndakväll

Söndagseftermiddagen tillbringade vi med att fira kusinen som fyllde 4 tidigare i veckan men där fotades det med deras kamera så jag har inga bilder, men det kommer säkert! Nu ska jag återgå till Tradera. Sålde nyss en body och en klänning efter Skorpan (sånt som blev lite fel storlek/säsong för Grynet att kunna använda) fick 70:- för bodyn och 110:- för klänningen. Fint som snus! Jag är glad att jag fick en skaplig slant för det var plagg som jag älskade och mer än gärna skulle velat sett Grynet i. I veckan ska det säljas mer fast i annat forum och så ska vi hem till härliga familjen Eriksson i Slaka. Det blir flott!


4 kommentarer:

Lovisa sa...

Men jägarns vilket fynd. Min avundsjuka når inga gränser faktiskt. Jag hittade en gång en swedish grace-tallrik för en tjugo på en megastor loppis. Tror jag la en halvtimme på att leta efter dens "kompisar" men fick ge upp. Den var ensam där och fyllde då knappast någon funktion för mig. Men 11 st i ett bräde. Hallelujha!

Anna sa...

Så himla trist när man tänker att nu finns det säkert mer i faggorna o så gör det inte det, hänt mig flera gånger:/

Lovisa sa...

Men du måste haft god karma med dig för vad hittade jag hos Stadsmissionen på lunchen? 6 stycken prima Kosta Boda-glas, martinimodellen i "vår" serie för....25:- styck! Tackarrrrr!

Anna sa...

Way to go girl! Fan va kul! Grattis:)