fredag 11 juli 2014

freda bada bada freda!

Bad så inibomben. Vi tillbringade dagen i Himna med kusinen och  Ingrid med familj. Jättemysigt, lite blåsigt dock. Precis när Ingrid, Malin och Mattias åkt så dök familjen Blogg upp, jättekul:)!





 vad männen styr med? ingen aning som vanligt ligger på rad o pillar lite typ

 imorse hittade Grynet ett paket (lika stort som henne) cornflakes som stod obevakat på golvet och försåg sig själv. Sommarpjamasen är en favvo, nyckelpigor och klöver can´t go wrong

nyckelpigor och klöver som sagt.. har under en tid lyckats samla på mig dessa gamla barnsmycken. Det blev en kul grej. Först hittade jag klövret som Skorpan fick i 2 års present. Sen hittade jag nyckelpigan på klövret det behöll jag själv och när jag sen hittade bara nyckelpigan (som Grynet ska få när hon blir lite större) så var lyckan total:) Det blev en gemensam mor/dotter-grej.


 Skorpan målade en dinosaurie efter frukost, han äter kött då kommer det blod (på händerna och i öronen)

 Ingrid var också på plats i Himna och busade med hos, här spelar tjejerna spel.

 hejhej svampen!

jag lämnade av familjen hemma i Tannefors och åkte för att plocka upp syrran, en snabb sväng i jordgubbslandet resulterade i 2 kg gubbar. Linus och jag har haft svår abstinens nu när det varit slut i kylen. Ordningen återställd.

1 kommentar:

Lovisa sa...

Kul att i var kvar! Kolla upp ditt schema så bokar vi nån dag i v. 32 redan nu tycker jag :-)