tisdag 29 juli 2014

tisda

 Skorpan och Grynet svalkade sig en sista gång för dagen i vattenspridaren precis innan läggdags

Efter jag jobbat styrde jag ut till Sturefors och mötte upp min familj (och alla tusen andra som var där! ) Linus var där med Skorpans förskolekompis Elvira och hennes mamma/lillasyster, även syrrans familj, Algot&Jessica, Malin&Ingrid var där:) Vi stannade övermodigt länge när ovädret drog in och fy fan va blöta vi blev, himlen öppnade sig och det var som att simma klädsim till bilen. 

I skrivandets stund kommer jag att tänka på Skorpan som fick feeling igår eftermiddag i Vätterviksbadet, hon gick fram till Grynet helt plötsligt och sa jag älskar dig Grynet. Hon är så fin med Grynet, ett tålamod som aldrig tar slut, ibland när dom är själva hör man nej Grynet! näää Grynet du får inte göra sådär en lugn men bestämd röst, aldrig arg eller ledsen bara lite uppgiven ibland;)


Inga kommentarer: