söndag 13 juli 2014

sönda

Vi har tagit en lugn och stillsam dag av lekpark och jag och syrran tog en shoppingtur på eftermiddagen. Jag fick faktiskt med mig en klänning från Monkis höstkollektion hem och fingrade länge på ett par bananas tokmönstrade tights. Måste funta lite på tightsen (Linus kanske väljer att gå 10 meter framför mig när vi är ute annars;) och måste hitta den ultimata svarta, lösa, lite längre bastoppen (vände upp och ner på stan efter en sån?!) Ytterst sällan, kanske tre gånger vad jag kan minnas, har Linus med lite försiktig röst ställt frågan; ska du gå ut så där...? Hursom en badass godispåse från Hemmakväll följde med hem också. Lätt bästa lösgodisstället. Sen att jag upptäckte jumboostbågarna den här semestern lär ju inte bidra till att jag går nåt annat än upp i vikt. Aja, livets njutningar. Quod me nutrit me destruit. Det som när mig förgör mig.






Inga kommentarer: