onsdag 2 juli 2014

onsda

 Två barnköp kom hem i brevlådan, jag är så svag för grönt med vita hjärtan, det är nåt med det upplägget. Sen är bodyn i frotté så himla gulligt, jag ska krama sötmos av Grynet när hon har den på sig! Mössan är lite större storlek så den får hon vänta med, 4 guldpengar kostade den, skitglad för den!

 Krukan i Grynets hylla hittade jag idag, 3 guldpengar, udda&kul!

sen finns det såna där små glädjeämnen i livet, att gå förbi den knallrosa pelargonen mot den ljusblå kökstapeten gör mig alltid glad:)

Dagens sessor, den blå fyller hela 4 år idag, HURRA!, oj vad dom lekt idag!

Jag hade några ärenden till stan efter lunch och det slutade också med Grynets nya elefantkruka och nya tallrikar (så fina retro med blommor från Gefle, 5 för 80:-) Svängde in på Lilla Bazar en sväng och pratade strunt med Sofie om barnnamn och barn i allmänhet, hon är bra!

Inga kommentarer: