onsdag 26 mars 2014

himla liv om puppisarna

När jag körde hem från jobbet igår hörde jag på radio om en simhall i Norrbotten där det blivit ett himla liv för att två kvinnor badat topless. Asså mja mjo det är väl lite väl i ytterkant MEN det var påföljande rabalder som fick mig att tappa hakan. Dom ilskna kommentarerna fanns ingen hejd på, men dom här två männens kommentarer är väl ändå i särklass (och då menar jag särklass;)

- Det är fruktansvärt! Det är stor skillnad på att män går barbröstade i simhallen, kvinnors bröst är könsorgan. (come again dom är VAD?)

- Snart ska dom (kvinnor) väl börja amma offentligt också?! (amning bör ske i hemmet under kontrollerade omständigheter, var det amning eller var det poledancing vi pratade om?)


2 kommentarer:

erika sa...

GIF:en, klockren!
Bra att veta att boobisarna är könsorgan, så att ifall bebisen får för sig att ta sig ut den vägen! *tummen upp!*

Anna sa...

HAHA eller hur, jag ser helt klart på mina bröst med nya ögon nu! Kom ihåg Erika att göm dig när du ska amma!