torsdag 13 maj 2010

[LINUS] Nämen.

Häromdagen var jag och Skorpan på Hemköp för att handla mat. Jag står och klämmer på tomaterna för att hitta den perfekta, vänder mig om och upptäcker att min lilla dotter har rullats bort! Någon har lagt beslag på min Skorpa i sin vagn. Katastrof!

Förtvivlat letar jag mig runt i hela affären, ingen Skorpan i fiskdisken...

Ingen Skorpan i mejeriet...

Ingen Skorpan bakom chipshyllan...

Ingen Skorpan under rulltrappan...

Var kan Skorpan vara?
Plötsligt går det upp för mig.



(Detta har ju självklart inte hänt på riktigt, jag tappar inte bort min dotter så lätt)

3 kommentarer:

mamma Anna sa...

Var sak har banne mej sin plats!

Sarah sa...

Mäh! Det var ju inte roligt när du avslöjade att det inte har hänt på riktigt!

Johanna sa...

Hahahhahahahahhahahhah!