onsdag 5 maj 2010

[ANNA] Onsdag!

Idag är vi lediga hela familjen. På förmiddan var vi på BVC för vägning och mätning. Skorpan har tjockat på sig ett halvt kilo på två veckor! Det ni mina vänner, på att bara dricka mjölk liksom. Säger som vår vän David; "morsan har grädde i kastrullerna"! Så nu väger lilla klimpen 4120g och har vuxit en centimeter till på längden, till 54cm. Efter BVC tog vi en rejäl långpromenad i det fina vädret, runt ån en vända. Tillbaka inne i stan igen käkade vi lunch på Cioccolata. Efter att ha handlat lite till kvällsmaten gick vi ytterligare en vända, kanonskönt!

Vi var inne på Polarn & Pyret en sväng och fastnade för dom här linnena. Fina va? Kunde inte bestämma oss riktigt och var för snåla för båda(95:- /st) Men det blir nog det gröna! Jag älskar polkagris så jag slog till på denna när vi handlade.




När Linus fota mig stod jag lite för nära kameran först...

men vad är här?!

5 kommentarer:

Olles mamma sa...

Tjena gänget... Härligt med vår, visst är linnena fina, Olle ska få båda när han fyller av gammelmorfar :) Slog oxå till på en marabou polka dagen till ära! Stor Skorpan har blivit snart har hon nog växt om vår tunnis till son! Soliga hälsningar från Slaka!

Anna sa...

Linnena är jättefina! Vi är bara lite allergiska mot onödigt dyra barnkläder, men ett av dom blir det nog. Visst var chokladkakan god! En ny favorit för min del:)Ja som sagt Skorpan växer så det knakar, som sagt helt förundrad vad man kan växa bara av att dricka mjölk!
Kram på er lilla familjen!

Sarah sa...

Haha, ett skrev! Min humor! (speciellt den här tiden på dygnet)

Olles mamma sa...

...pröva nya marabou med passionsfrukt svin god!
Chokladkakorna kommer i rättans tid precis när bröllopsklänningen ska sitta perfekt... Det blir att inta kyrkan med två skogaholmslimpor till armar ;)

Anna sa...

Sarah!
Correct!

Olles mami!
Den har jag inte testat än, jag är nyfiken. Haha skogaholmslimpor kul liknelse, jag har min extra vaddering på röven!