lördag 15 maj 2010

[ANNA] Humooorhiiimleen GAAH!

Skorpan vaknar till efter en liten förmiddagslur. Det är dags att käka för oss båda, sen blir det en promenad. Linus jobbar. Men först ska jag stänga av radion, som alltid står på med P3, mitt hatprogram började nu. Jag pallar inte med Humorhimlen, jag får tourettes och blir ljudallergiker. Gapigt och högljutt, det kryper i kroppen på mig. Det värsta av allt är att det blir personligt, jag vill att dom ska höra hur förbannad jag blir på dom! Känns väldigt kreativt att bli arg på folk på radio, näst efter folk på tv.

Dagens inköpslista som följer med på promenaden:
  • färska champinjoner
  • två paprikor
  • mjölk
  • yoghurt
  • haklappar till Skorpan

2 kommentarer:

Gittan sa...

Kära Anna, när det så jäkligt, vilken himla tur att du har allrafinaste Skorpan att njuta av. Stäng av radion och bara njut och kärleksskämmbort din fina dotter. Hon är så himla fin!
Längtar efter er!!
Kramar farmor

Anna sa...

Nä så jäkligt vill jag inte påstå att det är, det där var det enda som mulnade min dag:) Hon får så mycket pussar och mys i nacken så hon storknar.
Vi längtar efter dig med!
KRAM PÅ DIG!