söndag 16 maj 2010

[ANNA] forsbergs twitter..

20:03 sovrummet
Jag kollar McFusk&co, Linus spelar tvspel i vardagsrummet. Linus vill gärna fortsätta äta på Donken säger han. Jag känner mig relativt övertygad om att jag kommer göra det även efter dokumentären. Vafan man har ju inte blivit matförgiftad än liksom. Jag vill gärna tro att det INTE är likadant på ALLA restaurangerna. Precis som det var med köttskandalen på ICA, ett par ruttna frukter och alla tror att hela fruktskålen är dålig, eller nåt. Likaså kommer det här också blåsa över om ett par månader. Däremot OM arbetsförhållande på Donken stinker så hoppas jag folk säger upp sig snarare än att ta den skiten. Det ska alla göra som blir slavdrivna, det finns bättre jobb därute isåfall! Det är klart att jobb inte växer på träd men väl värt ett försök. Rent generellt så tycker jag att anställda inom restaurang och vård ska ha högre lön, NU!

Inga kommentarer: