tisdag 11 maj 2010

[ANNA] En soliga majdag!

Idag har vi dragit rundan runt ån i solskenet, den toppades med en lunch i solen efteråt. På väg ner till ån stannade vi till på Gina Tricot, jag hade sett ett laptopfodral med paljetter på nätet. Det påminde mycket om ett jag förälskat mig i från Ordning&Reda men aldrig fick tag på. Trist nog visade sig det från Gina Tricot vara för stort och tillråga på allt tattigt som fan, det såg helt enkelt väldigt billigt ut. Så det bidde inget. Efter lunchen mötte vi upp Johanna&Benedetto och drack kaffe. Skorpan fick söta strumpor och en solhatt från Italien av Benedetto. Som sagt Skorpan får presenter från helt oanade håll hela tiden, det är jättekul! Idag firar vi inte bara en dag i solen utan att jag kommer i mina gamla kläder! Jag älskar ju som bekant min garderob och nu är det sååå skönt att slippa mammakläder och slappkläder. Sju veckor efter förlossningen börjar morsan komma tillbaka i sitt ursprung.
Inte i närheten lika piffigt som på bilden.



Linus tog en tur med Skorpan och shoppade lite kläder till henne, kanonfina!/dom söta presenterna från Benedetto.

2 kommentarer:

Anette sa...

Bra jobbat Anna! Du är så fin med den där flätfrisyren ;) Synd att fodralet inte var något att ha...

Anna sa...

Tack Anette:)!
Ja det var rackarns trist med fodralet, det jag siktat in mig på från första början från OrdningOreda var mörkblått superfint. Vad kul att Melvin kan gunga nu, nu kan man ju leka med honom på riktigt!
kramar!