torsdag 27 maj 2010

[ANNA] Torsdag!

Springa Blodomloppet i gråkallt regn, när man kan vara hemma, blogga och äta godis. Jag vet inte om ni är hurtiga eller lurade, ska fundera på det en stund. Linus jobbar kväll, jag och Skorpan fikade i solen med Johanna&Frida. Efter det blev det en tur på stan, tjejerna förbereder sig för sin Barcelonaresa nästa vecka. När vi kom hem öste Skorpan på i babygymmet och somnade sen gott av utmattning. Det händer mycket i lillsnörpas lilla kropp just nu, hon blir trött och lite småsur. Hon är helt betagen av sin vänsterhand(hon verkar föredra den, som sin far alltså) hon stirrar stint på den, vänder och vrider den och för den sedan gång på gång mot munnen. Nu ska jag stryka lite festkläder åt familjen, vi ska på bröllop på lördag. Förresten ringde min jobbarkompis Michaela förut, hon är precis som jag nybliven mamma. Vi ska ses nästa vecka och ta en fika, trevligt som bara den!

Inga kommentarer: