söndag 9 maj 2010

[ANNA] Igår/idag!

Igår blev vi bjudna på galej hos Mia&Daniel borta på Banérgatan. En väldans fin kväll med bra musik och trevligt folk!

Idag blev det en fika på stan, sen hängde vi med Viktor och Frida en sväng. Efter det kom syrran och Markus på fika, dom hade med sig födelsedagspresenter till Linus. Diverse barnfödsel, arbete och sjukdomar gjorde att vi inte först nu kunnat samordna oss. Linus fick en massa bilpiff-grejor och en fin bok, Bajskorv.



Mitt senaste Traderaköp, lite kläder till Skorpan från Hollys(nytt och oanvänt!), mitt favvomärke på barnkläder. Danskarna kan som vanligt det här med design. När vi var på stan igår slog jag till på dom här fina jeansshortsen.

1 kommentar:

Sarah sa...

Nu kommer min braiga humor fram igen. Jag älskar bajskorv-boken. Vart finns den att köpa?!