lördag 1 maj 2010

[LINUS] Åka runt runt-dag.

Ja som Anna redan nämnt så tutade jag in till Mantorp Park idag och hängde ut lite med mina fellow bilnördar i Peugeot Sport Club. Årets bansäsong invigdes, men dessvärre utan mig själv på banan, ville inte slita på mina stackars däck i onödan. Kan ju lätt säga att det sög i köra-tarmen när man såg alla adrenalinpumpade biltokar kliva ur sina frustande sportbilar. Dagens snackis var helt klart stackars Clarres bakaxelbrott och Plusplus-menyn på Frasses som tydligen innebar en hink pommes och en tillbringare dricka. Och själv blev jag lite småimponerad av Skalmans fynd, en Focus RS från tidigt 00-tal. Fett!


Efter banträffen följde lille Felix med hem och fick hälsa på Skorpan och spela lite tvspel, sen fikade vi med Viktor, Frida och Magda. Efter det följde en långpromenad med vagnen och nu sitter vi här framför tvn som visar en Broder Daniel-dokumentär. Skorpan gymmar för fullt och pappa är trött i benen.

Inga kommentarer: