fredag 8 januari 2010

[ANNA] Slapp fredag.

Natten som var sov jag som en prinsessa tillskillnad från igår natt när jag sov en och en halv timme för att sedan åka o jobba. Vi sov till klockan tio, gick upp ur sängen kvart i elva. Det var alldeles för kallt utanför täcket för att studsa upp. Sen klädde vi oss varmt, jag i mina riktiga vinterstövlar(oslagbara!) och gav oss ut på en promenad. Vi avslutade den på stan med att handla mössa och strumpor och käka lunch. Linus hade pommescraving så vi hamnade på Sibylla. Deras laxburgare går inte av för hackor. När vi skulle beställa hajade både Linus och jag till, det var ett par mycket bekanta genomborrande isblå ögon och en minst sagt särpräglad skånska vi möttes av. Känner ni igen henne?




Hur i helvete är det möjligt att jag rensar ur detta ur min garderob och det märks ingen skillnad??!

Nä nu är det dags att laga kvällsmat, sen blir det På spåret!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Åh henne känner jag igen (på ögonbrynen)! Jag vet att det är nån från Bonde söker fru eftersom jag fick det förklarat för mig när hon handlade av mig i SB häromdagen. Har jag rätt? Puss

Anna sa...

Jackpott baby! En i Rogers harem i Bonde söker fru.
puss

Anette sa...

Har inte koll på vem hon är men kunde ju läsa kommentarerna :)

Åh, den där laxburgaren är grym! Var länge sen jag åt en sån, måste åtgärdas snart...