söndag 10 januari 2010

[ANNA] Förmiddasblogging.

Visst är det nya "blogghuvudet" fint?! Det inger nånslags sinnesfrid och hopp om ljusare dagar. Vintern i all ära, kylan&snön gör mig inget det är mysigt, men lite trist att det ska vara så mörkt hela dagarna. Idag har jag tagit ett extrapass på jobbet, så nu ska jag duka undan min gröt och fruktbrunch och borsta tänderna. Ett litet sextimmarspass ger tolv timmars lön(minus rast dock), gotta love handels ob-tillägg! Veckan som väntar är minst sagt fullspäckad av diverse föräldrapenninginfo-möte på Försäkringskassan, MVC-besök och föräldragrupp. Utöver det jobbar jag sönd-sönd(ledig onsdag).

Ikväll är det säsongspremiär för I en annan del av Köping en av mina absoluta favoriter i tvtablån. Jag har saknat Tobbe och hans underbara "spontanitet".

1 kommentar:

Johanna sa...

Tjo ho! Blogghuvusdet är super. Då ses vi på jobbet då! Puss så länge!