onsdag 13 januari 2010

[ANNA] Inga järntabletter jippi!

Idag vaknade jag upp efter typ 12 timmars sömn, jag var helt färdig igår när jag kom hem från jobbet. Pigg och utvilad gick jag till barnmorskan. Blodtryck, blodvärde, blodsocker och barnets hjärtljud var strålande precis som vid tidigare besök. Känns grymt att slippa järntabletter och att min kost ger resultat! Efter barnmorskan mötte jag upp Johanna och åt en angenäm lunch med henne. När jag kom hem från stan fick jag herrbesök från Mjölby i form av Flesh och Öhrn, trevliga herrar det där. Flesh köpte ett nätaggregat av oss, snart har vi sålt av hela bohaget som stod i blivande barnkammaren. Imorn står det tidig uppstigning och jobb, efter det föräldragrupp på schemat. Fredag, lördag och söndag fylls också av jobb för min del. Så på måndag är jag nog där jag var där igårkväll, en urvriden trasa. Från onsdag nästa vecka går jag ner på halvtid på jobbet, det ska bli grymt skönt!


V32+2, hittills har jag gått upp 11kg. Navelpiercingen plockade jag igår, känns lite naket utan den faktiskt. Min djupa navel är det inte mycket kvar av.

1 kommentar:

Anette sa...

Skönt att du fick sova ut ordentligt och att du o bebben mår bra! Ser ut som smarrig lunch :) Nedräkning till halvtid kan jag tänka!
Kram