söndag 17 januari 2010

[ANNA] Godkväll kära bloggläsare.

Trött och utarbetad släntrade jag hem till en älskvärd man. Han hade köpt mina favorit chokladkolor och senast numret av Chic till sin fru. Nu har vi även sålt plattskärmen till den stationära datorn, så nu är tamejfan allt vi ville bli av med borta. Barnkammaren blir jättemysig, ni får se så snart det blir klart. Satt och spanade lite barnprylar på Blocket när jag snubblade över den här annonsen, är det verkligen Stakka Bo, och vad gör han isåfall i Boxholm?!

För övrigt har jag kapitulerat och reviderat min åsikt ang Hästpojken och Gitarrer&bas, trummor&hat. Linus säger att det är för att jag är/varit ett dedikerat Broder Daniel-fan (sen 1995, då ingen förstod mig, allt var orättvist och briljanta Saturday Night Engin kom) och att jag därför gillar trasiga falsksångare per definition. Men visst finns det nåt riktigt fint i Martin Elisons trängtande röst.
Det senaste Traderafyndet. / Jag älskar tulpansäsongen, jag är såpass tant att jag t om har en favorittulpansort, liljeformade. Men det duger ju med Ica-tulpaner också!

2 kommentarer:

banditgrrrl sa...

Jag är ledsen att döda drömmen om Stakka Bo i Boxholm. Johanna, a.k.a den läskiga snokaren, har tagit reda på att Bo Johan Renck, född -66, bor på Rörstrandsgatan 62 i sthlm. Johan Magnus Renck, född -71, däremot bor i Boxholm.

Anna sa...

Shit bra detektivat baby!