fredag 22 januari 2010

[ANNA] forsbergstwitter..

17:19 soffan

Min man har precis överraskat mig en en tidig 30årspresent. Imorron packar jag min weekendbag så checkar vi in i svit med jacuzzi. Det ska bli helt underbart! Jag ska ligga i jacuzzin i ett dygn, tills jag är ett russin. Min tunga ömma gravidlekamen ska få känna lite tyngdlöshet och varmt bubbel. Min man är bäst i helaste i världen, han vet hur man skämmer bort sin kvinna.

Nu ska vi uträtta några snabba ärenden på stan, det är fan svinkallt ute och man vill inte vara ute mer än behövligt.

Snart blire fredagsmyyys.

3 kommentarer:

Mia sa...

Åhhh vad mysigt... Tänk om man hade en sån man ;-) När fyller du år då??? Ha det så gött nu!

banditgrrrl sa...

Åh gud så underbart! ...och underbar linus! Ha det så härligt! Puss

Anna sa...

Mia!
Den 1 februari når jag ansenlig ålder;)