torsdag 21 januari 2010

[ANNA] forsbergs twitter..

16:28 soffan

Linus och jag sitter som två vissna tulpaner i soffan, trötta så vi knappt håller ögonen öppna. Det är den jävla plogbilens fel! Den väckte oss 03:15 inatt när den försökte skala ner jordskorpan en decimeter. Om en halvtimme ska vi vara på Storken för del två av tre i serien föräldragrupp. Förra gången nådde vi slemproppen, ikväll går vi hela vägen. Det bjuds på förlossningsfilm första halvtimmen, vi blev "varnade" förra gången och tydligen får man komma efter filmen om man vill. Fuck it säger vi, man eller mus?(man som gillar mus kanske) det är bara att se sanningen i vitögat eller vilket öga man nu kommer se. Då kommer jag hellre till bb en halvtimme efter att ungen fötts, det valet fanns inte.

1 kommentar:

banditgrrrl sa...

Haha!
Hoppas det gick bra å att ingen vek karl svimmade!
Jag vaknade å mådde skapligt iaf, så jag har kört på som vanligt idag. Fast nu somnar jag nog som en bäbis strax! Puss baby!