lördag 28 december 2013

lörda

 Sneakpeak Skorpans rum, tapeten är hon så lycklig för. Vit bakgrund med röda hjärtan.

 går man ut efter lunch blir det ju mörkt efter en timme känns det som..

Annars då? Jag har slitit röven av mig typ. Varvat packning (tur att jag packar och Skorpan packar upp, annars skulle projektet röra sig framåt..) Ååh mamma den här vill jag leka med (inte rört den på ett halvår) filmen om flytten presenteras av dina barn, dina samarbetspartners i vardagen. Sen har jag badat bebis, treåring har badat sig själv. Nu sover båda, om än Grynet oroligt, hon verkar snorig. Jag springer upp och ner till tvättstugan. Om 1,5 timme kommer Linus hem från sitt 13 timmarspass, minns inte hur karln ser ut. Imorn kommer en Blocketkund på förmiddagen och bär ut ännu en möbel förhoppningsvis. Befriande och lukrativt. På den fronten känns ju flytten lyxig (men endast där) vi åkte till IKEA och köpte lite nya möbler som vi körde direkt till nya huset och skruvade ihop. Så nu "slipper" vi flytta våra gamla möbler OCH får pengar för dom, hurra!

1 kommentar:

Fru E sa...

Vilken fin tapet till Skorpan!!!!