måndag 23 december 2013

danföredan

status:

-förkyld
- första mensen efter graviditeten
- totalt färdig och slut som människa
- julfeeling = noll
vi hoppas det ordnar te se till imorn hörni!

Idag har vi betat av en vända lådor, en tur till tippen och inköp av nytt soffbord (vi kränger det gamla på Blocket och har redan fått två hugg, vi verkar gå en hundring back mot det nya bordet och det får vi väl kalla bra affär ändå!). Jag föll pladask för ett rykande nytt bord på IKEA när jag var där i fredags och sålde in det totalt hos Linus:) Tyvärr kan jag inte visa er bordet för det har inte kommit upp på hemsidan än och vårt ligger i kartong, vi packar upp det i nya hemmet. Hela familjen sov till 08:30 imorse, jag verkar inte vara ensam om min formsvacka här hemma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får en riktigt fin jul, trots flytt och förkylning! Kram från Ingegärd

Anna sa...

Tack Ingegärd:)
kram och God Jul på dig!