torsdag 21 augusti 2014

torsda

 Åååh suck, tänk om den ändå vore i min storlek. Aja får leva på att jag får se den på Skorpan nästa sommar. En gul sommarklänning från 60-talet, något jag önskat ska komma min väg, nu blev det ju helt fel säsong men tur i oturen så är den storlek 5-6 år.

 En del har hund, vi har Grynet. Perfekt när 4-åringen ätit riven ost ála konfettiregn (ris har samma spridningsförmåga). Men med Grynet är det ett minne blott på under fem minuter.

 spela spel efter kvällsmaten

Nämen hej Grynet! en vecka gammal på skogstur. 

Idag börjar ju Stadsfestivalen och jag är så glad att vi har flyttat. Ja eller det var jag redan när Keep it Loud var förra helgen. S Å  J Ä V L A  S K Ö N T  A T T  S L I P P A  S K I T EN. Vi bodde ju mitt i med århundradets sämst isolerade fönster. Sova var omöjligt och vissa akter höll ju på till sen natt, Stadsfesten infaller alltid med min jobbhelg där jag har öppning på lördagsmorgonen också. Kul med lite festival. Där borta haha!

Inga kommentarer: