torsdag 28 augusti 2014

onsda/torsda

Grynet vaknade nyss med totalt psykbryt och bara skrek rakt ut för att hon är så förkyld och täppt att hon får panik.

Livet. Livet med små barn Alltid är det nåt.

Annars? Avslutade jobbdagen med en veckohandling och påbörjar några dagars välbehövlig ledighet.


 Skorpan följde med mig till frisören igår, bläddrade i frisyrböcker och skrattade högt åt knasiga färger och frisyrer. När jag satt i stolen målade hon teckningar till alla frisörerna som jobbade och käkade äpple. Grynet och Linus var som sagt på BVC för vaccination.

 mmm blodpudding, Grynet..du har nåt i mungipan..

 ikväll, trötta hobbitar redo för läggdags och deras mor som känner att snart börjar kvällen (trodde ju jag med facit i hand eftersom Grynet vaknade ursinnig). Min fina kollega Ingegärd gjorde min dag, det här stod utanför mitt skåp imorse haha.


 Tre bloggande småbarnsmammor synkade igårkväll på Johannes Bakgård. Vi fick en toppentrevlig sensommarkväll! Anette och jag är ju kollegor, Anette o Lovisa känner varandra sen innan och sen korsades ju även Lovisas och mina vägar. Det bästa med att ha läst varandras bloggar sen länge är ju att inget bakgrundscatchingup behövs ju, vi känner ju redan varandra:)

 jag fick in en gottepåse med rökta räkor, aioli till det, smakade underbart!





Inga kommentarer: