lördag 23 augusti 2014

lörda

Familjen spenderade förmiddagen i Trädgårdsföreningen där det var Familjens Dag och massor kuliga aktiviteter. Skorpan berättade entusiastisk om sopbil/polisbil/brandbil, karusell, ansiktsmålning, hoppborg och ponnyridning. Ja ni hör ju liksom, ALLT kul som finns. Tänker ni då varför ser Skorpans så allvarlig ut på bilderna? Det är hennes jag har helt galet kul-min, hon är så peppad att det blir systemoverload.










vårat gamla hus (dom parkerade där) ser att nån lyckats dekorera det ännu mer sen vi flyttade..

Jag då? Ja, jag hade väl samma ansiktsuttryck som Skorpan 06:45-17 idag, barnbidragslördag på mitt jobb. Inte så mycket av glass och ballong kanske som total systemoverload. Ni tänker amen alla var ju i Trädgårdsföreningen. FEL. För om det bor 150 000 i Linköping så var 50 000 i Trädgårdsföreningen och resten på Maxi. Min kollega sa nu går jag på lunch, 5 minuter senare lägger självscanningssystemet ner i en full butik. Eventuellt rök det ur mina öron. ALLT hände idag känns det som och jag är en blöt fläck i skrivandets stund som laddar för ett förhoppningsvis stillsammare 12-22:15 pass imorn.

Inga kommentarer: