torsdag 12 juni 2014

torsda

 I tisdas, Linus bjöd med förskolekompisen och hennes mamma (och bebis, båda våra barn är lika gamla) till Tinnis, dom hade haft en toppenförmidda i solen


 Skorpan vid dagens frukost. Världens lugnaste och slappaste barn hade sovit till 08:15 (fan ta dom eftersom min klocka ringde 05:45)

 Skorpan to cool for school (4real eftersom vi bangar förskolan haha) Forsberg gjorde IKANO med Linus och Grynet. Destination hälsa på sin moster Maria på bokaffären och köpa en pysselbok.

 Sen smyger sig lite av min dag på jobbet in. Jag hade precis ätit upp min matlåda och hämtat en kopp kaffe från automaten. Sjukt sugen på choklad, eller typ VAD SOM HELST som är sött. Då, då uppenbarar sig min kollega Johan från bageriet med massor kartonger Rocky Road som behövdes (stackars stackars oss, ställde motvilligt upp, diwekt!) ätas upp. Jag svär att han hade nåt slags helgonsken runt sig och en änglakör bakom sig. Rocky Roaden våra bagare gör är to die for. Tjöp nästa gång ligger i kondisdisken!

 min man målade ihop med Skorpan, han har ju talang ju!

 I hallen, Grynet Skorpan Anna, tripp trapp trull

Linus och barnen shoppade lite i Tornby innan dom mötte upp mig när jag slutade vid 14. En jacka till nästa vår till Skorpan. Drog som tusan i den här jackan i våras men valde den andra. Fanns en röd/vit-prickig och den här mörkblå. Nu hängde denna på rea för 160:- (299:-) då slog vi till i en större storlek. Sen köpte Linus dom här krukorna till mig, älskar dom!


Dagens tips DENNA amen fy farao vilken snygg och bra film. Har ni inte sett den? Då har ni ju INTE koll på läget asså. Jag ska se den sex ggr till innan veckan är slut. Är helt frälst.


2 kommentarer:

Frida D sa...

Vi såg filmen förra veckan, DIREKT när den var slut tänkte jag att jag ville se om den. Avgudar Wes Anderson, han gör så himla smarta och snygga filmer! SNL gjorde en rolig parodi förra året, se den om ni inte redan har gjort det:

https://www.youtube.com/watch?v=gSEzGDzZ1dY

PS, jag, Bengt och Otto vill komma och hälsa på er! Puss och kram :)

Anna sa...

Hahaha tänkte diwekt att du måste gillat den:) Nä det klippet har jag inte sett, måste kolla! Går på semester mkt snart så ni är väldans välkomna från o mä månd v26:)