tisdag 3 juni 2014

tisda



Linus och syrran tog en tripp till hagar och skog med barnen (inside-info säger att dom ev var vilse en stund;) Jag tillbringade dagen på jobbet, terminsavslut på LEAN-projektet på förmiddagen och lite kassaledar/kontorsjobb efter lunchen. Precis när jag skulle sluta för dagen så ringde min kollega och sa att jag hade besök, tre besökare närmare bestämt. Hela familjen stod och flinade i kassalinjen, dom kommer knappt aldrig och hälsar på (jag har ju inte liksom tid med det riktigt) så jag blev jätteglad. Ännu gladare blev Skorpan som fick följa med in på kontoret när jag stängde ner på datorn och sorterade de sista papperna. Hon följde med in i omklädningsrummet och såg sig storögt omkring, här ska jag också jobba sen! vart köper man såna här Maxi-kläder? köper man dom här i affären? Linus och Grynet handlade och åkte på Tornbyärende. Skorpan följde med mig i "min" bil och vi svängde in på Blomsterlandet och jag och spanade lite. Skorpan pekade ut alla blommande växter som vi har i trädgården. Hon känner verkligen igen alla, imponerande, hon pekade även ut några som hennes farmor&farfar har.







Inga kommentarer: