måndag 9 juni 2014

en solig månda

När jag slutade i eftermiddags ringde jag familjen som hade förvarnat att dom kanske skulle iväg en sväng. Dom befann sig i Trädgårdsföreningen med Maria&Vilma, lekte och festade på vattenmelon i skuggan. Jag köpte med mig festisar och mötte upp dom. Vad konstigt det kändes när jag åkte "gamla" vägen hem från jobbet och dessutom parkerade i vårt gamla garage (på Markus plats) kändes som evigheter sen men det är ju bara 6 månader sen vi flyttade. Vad fort något nytt blir vardag och man knappt minns hur det var innan. Ännu mer sen man blev förälder känner jag eftersom det finns noll tid att reflektera under dagarna;) Som Grynet, man kommer inte ihåg hur livet var innan henne. Nu blir hon 10 månader.



jag dör vad söt Grynet är i sin solhatt hon ser ut som en liten svamp haha. Jaja jag sökte en wejäl solhatt tänk lampskärm och det var vad jag fann:)


Skorpan tycker väldigt mycket om sitt nya linne med hajar på:)

Inga kommentarer: