onsdag 11 juni 2014

igår/idag


 kom hem efter jobbet igår, hoppade i klänning och susade över bron på cykeln. Mötte upp mina kollegor på Yellow Fellow, deras tokgoda phadthai slank ner med några glas vitt. En varm och fin kväll:)



 Åkte och badade i förmiddags. Linus har som mål i livet att parkera in fam Asklunds bil varje gång vi ses. Man kan ju tänka att det är omöjligt på en tom parkering. Ånej. 


 Grynet jag älskar livet (mat och sen livet lite till) Forsberg hade vinden i håret och kände sig fri. När hon såg vattnet torna upp sig blev hon helt extas, det vankas bad wohooo! Mer bilder sen serni.

 Sen packade vi in oss i bilarna (samtidigt, annars hade aldrig Maria kommit därifrån höhö) i samma sekund som himlen öppnade sig. Hem till pannkakslunch med Brunnebys tokgoda (Skorpan älskade den, sen är ju blåbärssylt det bästa hon vet) punsch-blåbärssylt. När det sen fortsatte regna efter lunchen utforskade Skorpan mina smycken, massor småfack med ringar,örhängen, armband och diverse lullull (på baksidan halsbandsöglor. Inte jättesnygg men väldigt bra ordning och reda och bra översikt blir det!

 Dagens middag grillades ute men intogs inne. Linus är kung på burgare, pommesen är min nya favorit, tusan va goda. Nån slags ny pommes (säkert 20 år gammal men jag missat den) typ såhära vågiga och lite tjocka men krispiga. Som pommes är i pommeshimlen.

Inga kommentarer: