tisdag 6 augusti 2013

Mobilblogg

Jag och Katie (tastefull) Price gör sallad. Vad gör ni då?

6 kommentarer:

Lovisa sa...

Jag äter lunch, kollar in din blogg och rycker till och undrar varför kvinnan har en bild på min dotter på förstasidan. Kollar lite noggrannare och ser att det visst var din egen ändå. Lika lika...

anna sa...

Haha jag brukar ta ditt barn ibland och klistra in i photoshop;) nävars jag kan lova dig att jag vid mer än tre tillfällen hållit upp min laptop och viftat med den och gastat på Linus "kolla kolla det är ju Skorpans tvilling!!"

anna sa...

Ps när Skorpan undra vad jag och Linus prata om nu och jag visade Charlotte så utbrister Skorpan det där är ju jag! haha, så jag fick berätta om tjejen Charlotte i Tallboda som är 3 år:)

Lovisa sa...

Jag provade samma och Charlotte sa: Det där är ju jag! Ska vi tjäna kosing på dem? Typ Joey Tribbianis tvillinghand? :-)

anna sa...

Haha helt briljant ( bästa Vänner-avsnittet!) Skänningemarknad är väl jättesnart vem skulle inte betala pengar för att se tvillingar med olika mammor?!!

Lovisa sa...

Hahaha.