fredag 16 augusti 2013

[ANNA] here´s an idea ...

för Windows 8 och Försäkringskassan

gift er och skaffa barn! Dom kommer blir skitfula och efterblivna.
why?
You both suck. So very much. Ni är lika användarvänliga som hmm.. Hmm.

Två vänsterhänder. En dörr utan handtag. En låst container utan nyckel*




* Jag har en gång för en massor år sen behövt låna en låsbar container av Västerviks kommun. Fick ett nummer till en gubbe på gatukontoret. Gubben skulle köra ut en container till mig, utan att jag var på plats. Kom dit för att mötas av en låst container utan några nycklar nånstans. Ringer upp gubben igen. - jag och grabbarna sitter och river oss i huvudet här vi kunde inte heller förstå varför du ville låna en låst container. Inte LÅST! LåsBAR efterblivna inbreed. 

2 kommentarer:

Angelica sa...

Hej Anna, Linus och Skorpan!
Ville bara säga att om det är många extra sidovisningar på er blogg nu, kan det vara för en nyfiken Angelica kollar in här ganska ofta nu.
Som de flesta andra är jag sjukligt nyfiken på när ett syskon ska ploppa ut!! Kan inte rå för det. Och vill ju inte sätta press på dig Anna, men kom igen! ;) haha

Är även sjukligt sugen på en till själv, kan vara därför jag är peppad för andra som ska ha barn nu. haha
KRAM på er

Anna sa...

Haha Angelica! Man blir lite "besatt" av andra gravida och bebisar när man själv är i görningnen, det blev jag med;)
kram!