fredag 16 augusti 2013

[ANNA] ett ben till hundarna..

Jag är inte snålare än att ni får ett livstecken. Bebis, på insidan. Ingen kan anklaga mig för att göra jobbet halvdant, inga halvfärdiga projekt kommer ur den här snippan;) Nä ni 10 dagar över idag (Skorpan 12 dagar plus som sagt). Jupp googla det längsta en människa varit gravid så kanske vi ses:)

 Knasbarn i lekpark. Bilden till höger? Jorå startar någon en motorcykel brevid när man har leriga händer är första instinkten att hålla för dom små öronen så här.

 Liljor i både sovrum och vardagsrum, kör på doftlösa, det är ju ingen skillnad på hur vackra dom är. Tomaterna från svärisarnas trädgård är lika goda som fina på en frukostmacka!

En sväng på stan resulterade i välbehövliga jeans och munkjacka till Skorpan. Tvåhundra pix för båda två, billigt! Jag gillar mörka jeans med röda detaljsömmar. Än idag har vi inte köpt några jeans från tjejavdelningen hittar inget vettigt där alls, förstår mig inte på dom där skittunna sk jeanstygerna där fokus är på paljetter och broderier mer än att dom ska hålla att leka i.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha - ni kommer att ge mig magsår innan bebisen tittar ut ;-) Varendra gång ett inlägg "dröjer", lutar jag mig lugnt tillbaka i stolen, ler lite för mig själv och tänker att snart så kommer nog inlägget om den nya familjemedlemmen. Men inte då! Så jag får väl bara fortsätta stalka bloggen och knapra Rennie tills hen behagar möta dagens ljus :-D.

Önskar er lycka till när det väl blir dags! Kram Bea

Anna sa...

Bea!
Du får magsår, jag får inre blödningar;) Nu hade vi ju tänkt stanna vid två kiddos och det är ju fan tur, VEM hinner skaffa en till när det tar sån här jävla tiiiiid!!