torsdag 22 augusti 2013

LINUS Grynet 20130819

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert !! / Karin

Fru E sa...

FINT! Längtar redan tills nästa vecka.....

erika sa...

Tjutfest deluxe, så himla vackert & känslosamt! :)

Lovisa sa...

Så fina bilder att jag nästan fällde en glädjetår. Jag har ratat den här nya trenden med förlossningsfotografer men jädrar vilken guldgruva när pappan kan åstadkomma så fina minnen! Älskar bilden när Skorpan visar sitt virkade lejon och Grynet bara skriker. Charlotte var lite besviken första veckorna att Caesar inte lekte mer med henne :-)

Karin sa...

Fint!!

Yvvi sa...

Stämningsfullt! Vackert! Älskar musiken som jag känner så väl igen. Kan dock inte placera den? Soundtrack till någon film/serie? Hjälp mig.

Anna sa...

Tack alla för dom fina kommentarerna:) Min egen favvo är sista bilden där jag ser helt dödad ut med en kaffekopp i handen;)
Yvvi, den vackra musiken är från filmen American Beauty!

Linus Forsberg sa...

Vänta nu, finns det avlönade förlossningsfotografer? Det låter ju helt vansinnigt. Att jag inte tog betalt alltså!

Tack!

Anonym sa...

Fantastiskt vackert! //Stina

Anette sa...

Åh så underbart och vackert dokumenterat! Kom allt en tår eller två, så fint livet är...