tisdag 20 augusti 2013

[ANNA] tisda

TACK SNÄLLA för alla gratulationer ni är bäst! Vi blir så varma i hjärtat här hemma:)

Så här är vi då idag. Jag tog mig ut på en promenix med familjen. Jag gjorde väl inga utfall utan gick lite som en geisha;) det blev ju ett gäng stygn. Den otroligt fina filten i vagnen fick vi i förmiddags av Viktor&Frida (våra grannar och vänner) det är Frida som virkat den. Grynet då? Hon äter, bajsar och sover. Hon ligger så nöjt i sitt babynest eller i vagnen. Linus och Skorpan var i Trädgårdsföreningen i förmiddags, Grynet sov som en stock i vagnen. Linus och Skorpan lekte. Jag lyckades sova en timma därhemma och fick på så sett ihop tre timmar totalt på två dagar. Vi tar oss uppåt och framåt om än på stappliga ben med lite blek ansiktsfärg. Framåtanda Vetlanda!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Mys !!!!!
kram, Karin

Maria sa...

Oj här har jag missat! Grattis till en lillasyster!!:) härlig vagn!
Kram

Fru E sa...

Schysst åk :)